Dag 31 Cuenca - Una 45 km - Reisverslag uit Uña, Spanje van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 31 Cuenca - Una 45 km - Reisverslag uit Uña, Spanje van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 31 Cuenca - Una 45 km

Door: Eddy

Blijf op de hoogte en volg Eddy

21 Juni 2024 | Spanje, Uña

Dag 32Cuenca - Una 45 km

45 km. Dat lijkt een beetje. In principe is dat ook een korte afstand. En het had ook heel gemakkelijk kunnen zijn. Ware het niet dat ik met een echte fietser fiets. Er gaan 2 wegen naar Una. Een gemakkelijke en een behoorlijk pittige. Henk had zijn zinnen gezet op 700 extra hoogtemeters. Ik niet. Maar mijn meegaande karakter nekte mij. En dus een uiterst pittige dag. Om half 10 op de fiets , met veel gedoe de stad uit, maar pas om twee uur in de middag 45 km verder. Koffie gedronken op een camping 10 km buiten Cuenca en daarna kwamen we geen dorp meer tegen. En dus stond ik op bijna 1400 meter klaar met bouillon om Henk te voorzien van het broodnodige zout.

Aangekomen in Una werden we verwelkomd als oude bekenden. Eerst even lekker eten, daarna de auto volpakken, fietsen achterop en even de auto omdraaien. Helaas hij deed niks. Accu volkomen leeg. Via google vertaal regelde de hoteleigenaar zijn broer met accukabels. Die kwam om 19.00 u en jawel het was gauw gepiept. We hebben deze vakantie iets met auto’s.

Gelukkig was de auto op tijd in orde bevonden voor Nederland-Franktijk, want anders zit je daar niet relaxt naar te kijken. De wedstrijd gaan we gauw vergeten. Een zaad pot. Nederland, ben ik bang, gaat ging enkele rol spelen. De wedstrijd samen met Henk bekeken. Geen Spanjaard was geinteresseerd. En terecht. Morgen om half 9 ontbijten en rijden. Gauw naar huis…….

• 22 Juni 2024 - 07:31

Nico En Antje Siccama.:

Bedankt voor de mooie verhalen en fotoos van Antje en Nico,goede reis terug naar huis.

• 22 Juni 2024 - 08:21

Rosa, Micha, Philippe En Julius :

Mooi Eddy, t is weer gelukt! Leuk om jullie verslagen te lezen, we lazen meestal eerst die van Henk en dan die van jou. Krijg je een prachtig totaal plaatje. Goede reis naar de Volvo, en daarna naar huis. Ben benieuwd of we jullie nog herkennen [e-1f61c]

• 22 Juni 2024 - 18:11

John&Mieke :

Starten en eindigen met autopech...

Hoe verzin je 't.

Volgende keer maar direct op de fiets van huis uit.

weer genoten van jullie avonturen!!

• 23 Juni 2024 - 19:50

John Waanders:

O ja, lege accu... zeker de radio aan laten staan, Eddy? Mellau , ongeveer 1988...