Dag 34 Euskirchen - Thuis - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 34 Euskirchen - Thuis - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 34 Euskirchen - Thuis

Door: Eddy

Blijf op de hoogte en volg Eddy

24 Juni 2024 | Nederland, Onderdendam

Dag 35 Euskirchen - thuis

De allerlaatste dag begon met een fantastisch ontbijt. Geen geroosterd stokbrood met jam meer, maar een heerlijk en vooral gezond ontbijt. Op naar de garage waar de Volvo zou staan. En hij stond er. Het werd een emotioneel weerzien, waarbij de hoogte van de rekening ervoor zorgde dat die emotie weer snel wegebde. De Renault door de autowasstraat geloodst en toen op weg naar Viersen, waar de Renault moest worden ingeleverd. Nog even aftanken en het was zover. We vonden het wel zo netjes om alle perikelen met de auto even te melden. Er was nauwelijks interesse. De auto was schoon en vol met benzine. Prima. Van ECU had ze geen verstand, zei ze glimlachend.

Wij op weg naar huis over Venlo. En nog even met verbazing gekeken naar de grenscontrole als je Duitsland in wilt. Een eindeloze file. Vreselijk en opnieuw kom ik tot de conclusie…… ga lekker fietsen mensen. Dank dat jullie mij (ons) hebben gevolgd. In augustus maak ik nog een fietsreis naar Berlijn samen met mijn kleinzoons Pim en Kas. Wie dat wil volgen, zal de app Polarsteps moeten downloaden, want ik ben klaar met waarbenje.nu. Misschien dus tot augustus.


  • 24 Juni 2024 - 18:45

    Rosa, Micha, Philippe En Julius :

    Klaar met waarbenjij.nu???? Jammer. Wel heel modern om over te stappen. En welkom terug! Fijn dat jullie weer gezond, en bijna onherkenbaar zo bruin, thuis zijn! [e-1f604]


  • 24 Juni 2024 - 18:48

    Henk Van Doren:

    we hebben je avonturen weer met plezier gevolgd!


  • 24 Juni 2024 - 18:57

    Herman:

    Beste zwager, ik heb weer genoten van je leuke en inspirerende reisverhalen. Ze doen niet onder voor de reisboeken, die ik heb gelezen. Het is een beetje of je zelf meefietst. Ik kijk nu al weer uit naar je volgende fiets- of wandeltocht.


  • 24 Juni 2024 - 19:14

    Bart De Vries:

    Ik heb genoten van de reisverslagen


  • 24 Juni 2024 - 20:19

    Eltjo:

    Dankjewel Eddy voor jullie prachtige verhalen en avonturen [e-1f44c][e-1f340]


  • 24 Juni 2024 - 21:01

    Marike :

    Vanaf de luie stoel is het makkelijk mee'liften', maar als je zelf in het zadel zit, is het andere koek [e-1f605]. Diep respect voor jullie! Dank voor het delen en goede thuislanding.


  • 24 Juni 2024 - 22:29

    Barry:

    Your adventure is done! So exciting! Loved seeing you and Henk together. So now you begin to plan your next adventure. Don't forget to send me the link to follow all of your adventures. Enjoy!!!


  • 25 Juni 2024 - 00:50

    Ulrike Rusthoven :

    Hè, jammer dat jullie alweer thuis zijn. Erg vermakelijk om elke avond je reisverslag te lezen.ik kijk uit naar de volgende fietsreis. Maar knap gedaan Heren. Respect.

    Groeten uit Engelbert.


  • 25 Juni 2024 - 07:12

    Bert B:

    Nou gelukkig weer gezond en wel thuis


  • 25 Juni 2024 - 08:50

    Sjef Van Baast:

    Het was weer een genot om je reisverslagen te lezen Eddy! Het was weer een mooi avontuur, met alles er op en er aan!


  • 25 Juni 2024 - 17:26

    John Waanders:

    Top mannen. Mooi werk op die zadels. En Henk geheel op eigen kracht, maar jonge kerel?

    En Eddy, op naar Berlijn.

    We houden de polarstepsapp in de gaten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 137527

Voorgaande reizen:

21 Mei 2024 - 01 Juli 2024

Spanje ten tweede male

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: