Dag 9 - Reisverslag uit El Centro, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit El Centro, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

18 September 2015 | Verenigde Staten, El Centro

Even heel snel. Het is5.30 in de ochtend en zitten sinds een dag in de woestijn bij Brawley. Nu op pa!o ver de, de laatste plaats in Californië. Geen water tijdens 80 km . 6 liter water bij me.de woestijn is ongelooflijk. Zo leeg zo heet zo eindeloos. Op naar Arizona. Het is zwaar naar erg boeiend. Hoop gauw weer foto s te kun en plaatsen. Heel fijn al jullie reacties.

  • 18 September 2015 - 18:05

    Hella:

    Dit is wel echt hele andere koek, zo in de woestijn. Zes liter water, voor één dag? En dan 's avonds wel weer een plek met voorzieningen?
    Je krijgt inderdaad leuke en ook hartverwarmende reacties, erg lief.
    Wee voorzichtig daar in die extreme omstandigheden!

  • 18 September 2015 - 20:56

    Siep Brink:

    Hallo Eddy,

    Vroeger had je houten schepen en ijzeren kerels. Ze zeggen dat dat niet meer geldt heden ten dage en dat het andersom is namelijk ijzeren schepen en houten kerels. Maar als ik jouw kort verslag lees is er nog 1 ijzeren kerel over en die fietst namens ons allemaal daar in de woestijn tussen de slangen en ander ongedierte. Nog een klein advies, als je dat van mij aan wilt nemen tenminste, drink regelmatig. Niet jouw sterkste kant, dat weet ik, tenzij er bier in het spel is.
    Geniet van de reis dan genieten wij met z'n allen van jouw verslagen.

    Groet:
    Siep Brink.

  • 19 September 2015 - 00:01

    Ulrike:

    Hoi Eddy.
    Ik heb een vraag: Hoe gaat het eigenlijk met de persoonlijke hygiëne?

  • 19 September 2015 - 00:01

    Ulrike:

    Hoi Eddy.
    Ik heb een vraag: Hoe gaat het eigenlijk met de persoonlijke hygiëne?

  • 21 September 2015 - 03:43

    Tjitske:

    Wat zal ik gerust zijn, als jij gewoon 5 december weer voor Sinterklaas mag spelen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 129524

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: