Voorbereiding op De Grand Canyon Tocht - Reisverslag uit Bedum, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Voorbereiding op De Grand Canyon Tocht - Reisverslag uit Bedum, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op De Grand Canyon Tocht

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

12 September 2017 | Nederland, Bedum

Ja,ja, ik mag weer. Volgende week vrijdag vertrek ik met maatje Rene van der Molen per vliegtuig naar Las Vegas (VS) En in het vliegtuig onze eigen fiets met de nodige tassen. Vanaf zondag 24 september starten we vanuit Las Vegas onze fietsreis rondom de Grand Canyon. Een tocht van precies een maand. Op 20 oktober namelijk vliegen we wederom vanuit Las Vegas weer terug naar huis. In die 4 weken hopen we zo'n 2,5 duizend kilometer te fietsen en te overnachten op diverse campings. Het is daar momenteel zo'n 30 graden, dus in die zin hebben we er zin in. Wel zullen we vele hoogtemeters tegenkomen, maar we zijn redelijk voorbereid op deze ontberingen. Natuurlijk zullen we de eerste dag gaan proberen ons vakantiegeld te verdienen in Las Vegas, hoewel Rene daar heel weinig vertrouwen in heeft. Ik wil weer proberen mijn en onze avonturen dagelijks te beschrijven. U moet maar zien, hoe leuk u het vindt dagelijks zo'n verhaal te moeten lezen. U laten afvoeren van de mailinglist is supereenvoudig. Mijn eerste echte reisverhaal slinger ik vrijdag 22 september het net op. Tot dan

  • 12 September 2017 - 14:54

    Henk Lammerts:

    veel plezier Rene en Eddy. Is het trouwens gelukt om je bike in de koffer te krijgen?

  • 12 September 2017 - 16:28

    Ina:

    Heel veel plezier tijdens deze nieuwe uitdaging !!!

  • 12 September 2017 - 16:33

    Jannie Kuipers:


    Hoi Eddy

    Ik wens jou en Rene een hele fijne fietstocht.
    Genieten dus.

  • 12 September 2017 - 16:40

    Dethmer:

    Veel plezier en in blijde afwachting van de eerste verhalen over te steil, te warm, fiets kapot e.d.

  • 12 September 2017 - 17:24

    André Pieters:

    We wensen jullie een goede reis en veel plezier.
    We zien jouw belevenissen Eddy met belangstelling tegemoet.
    Groeten van Dora en André

  • 12 September 2017 - 18:49

    Herman Wieringa:

    Zwager, veel fietsplezier. Ik verheug me weer op je verhalen.

  • 12 September 2017 - 19:02

    Peter Hartsema:

    Mannen, Heel veel plezier en veel voorspoed gewenst. Maak er een mooie tijd van. groeten, Janet en Peter

  • 12 September 2017 - 21:27

    Bert B:

    ik ben benieuwd. Goede reis, veel plezier en kom heelhuids weer terug

  • 12 September 2017 - 23:04

    Elly:

    Neem je wel je reserve fietssleutel mee Eddy........
    Alvast een hele goede reis !

  • 13 September 2017 - 11:18

    Nico Siccama:

    Voor Antje en mij een en al spanning,wij verheugen ons er weer op,heel verzoamelstee Onderdendam leeft weer mee,allebij een prachtige fietsreis gewenst van ons,maar hopen dat jullie veel beleven,de hartelijke groeten van ons allebij.

  • 13 September 2017 - 17:32

    Bart De Vries:

    ik kan niet wachten

  • 13 September 2017 - 19:53

    Marina:

    Ik kijk ernaaruit veel succes

  • 14 September 2017 - 22:24

    René :

    Heb Eddy,
    Krijg nu al zin in de reis! Het vooruitzicht op iedere dag een perfecte ( voedzame) maaltijd (op een bedje van...) Een vooraf uitgezochte camping en al het andere wat reizen zo lekker ontspannend maakt.
    Ik zal nog een spiegeltje monteren zodat ik je een beetje in de gaten kan houden onderweg.....
    mooi man!!

  • 21 September 2017 - 03:35

    Trijnie Visser:

    Hele goede reis en een fijne fietstocht gewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 750
Totaal aantal bezoekers 129425

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: