Dag 54 - Reisverslag uit Poplarville, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 54 - Reisverslag uit Poplarville, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 54

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

03 November 2015 | Verenigde Staten, Poplarville

Dag 54
Aankomen op een camping zonder douche is erg, 1 toilet (smerig) is erger, maar ’s morgens wakker worden en je voorband leeg zien staan is het allerergste. Kortom mijn dag begon lekker. Na een hele nacht rwgen had iedereen de behoefte zo snel mogelijk te vertrekken. Ik ook. Een mijl buiten de camping opnieuw mijn voorband lek. Hele smerige korte ijzerdraadjes veroorzaken dat. Met een uur achterstand begon ik samen met Dan en Bob aan onze 140 km lange tocht naar Poplaville in Mississippi, want jawel we rijden alweer de 6e staat binnen. Mississippi staat in de USA bekend als de armste staat. Daar heb ik slechts een klein fedeelte van gezien, maar ja er woont raar spul.
Maar natuurlijk woont ook hier heel rijk. Prachtige huizen met weer grote tuinen en veel 2e huizen van noordelingen. De route vandaag was schitterend, veel bos,veel rollers ( op en af) en vooral heel lang. Om vijf uur op de camping met wifi. Om half 7 in Poplaville gegeten, daarna boodschappen voor het ontbijt gedaan, en nu 20.15 dit blogje. Morgen opnieuw 140. Dus gauw naar bed, want om 4 uur op. Ben verantwoordelijk voor het ontbijt om 5 u. Voor die tijd wil ik mijn tent en mijn tassen aan mijn fiets hebben hangen. Kortom..welterusten

  • 03 November 2015 - 08:23

    Ludy:

    Weet je zo'n reis lijkt me geweldig, maar dat vroege opstaan........ Een smerig toilet, ach dat went niet douchen ben je toch gewend. Kortom ...... Respect Eddy en blijf genieten.

  • 03 November 2015 - 09:11

    Ulrike:

    Hoi Eddy. Het lijkt mij heel vervelend met de natte kleren. En ze dan ook nog droog krijgen. Veel succes verder. Groetjes uit Engelbert.

  • 03 November 2015 - 09:24

    Marina :

    Wat een wijsheden steeds hé van alle thuisblijvers. Doe er je voordeel mee en laat de rest naast je liggen. Ach alweer een wijsheid van een thuisblijver die geniet als het enigszins kan dagelijks van je avonturen.
    En tja brr doorbijten eh Fietsen maar. tot morgen

  • 03 November 2015 - 10:38

    Herman Wieringa:

    Hallo zwager,

    Dat wordt wel afkicken straks in Nederland. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter vandaag.

  • 03 November 2015 - 13:04

    Jan Drenth:

    Die afstanden en vooral die starttijden worden steeds waanzinniger. Om 04.00 uur op… En vóór 05.00 uur een ontbijt voor al die andere klojo's gemaakt hebben, alles ingepakt en opgeruimd hebben en startklaar staan… Tsk, tsk… Als je dit ritme vasthoudt kan je straks thuis mooi 's ochtends een krantenloopje nemen.
    Hoe gaat het met de dames in de groep? Ik las gisteren dat hier in Nederland er tot nu toe nog geen enkele vrouw erin is geslaagd om de basistrainingen van de commando's en de mariniers te doorstaan, maar volgens mij lukt dat die vriendinnetjes van jou met twee vingers in de neus...

  • 03 November 2015 - 13:04

    Jan Drenth:

    Die afstanden en vooral die starttijden worden steeds waanzinniger. Om 04.00 uur op… En vóór 05.00 uur een ontbijt voor al die andere klojo's gemaakt hebben, alles ingepakt en opgeruimd hebben en startklaar staan… Tsk, tsk… Als je dit ritme vasthoudt kan je straks thuis mooi 's ochtends een krantenloopje nemen.
    Hoe gaat het met de dames in de groep? Ik las gisteren dat hier in Nederland er tot nu toe nog geen enkele vrouw erin is geslaagd om de basistrainingen van de commando's en de mariniers te doorstaan, maar volgens mij lukt dat die vriendinnetjes van jou met twee vingers in de neus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 129510

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: