Dag 47 - Reisverslag uit Silsbee, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 47 - Reisverslag uit Silsbee, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 47

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

26 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Silsbee

Hoe heb ik ooit kunnen klagen over al die zon, de hitte, de warmte, het vele drinken. Want wat we nu hebben, verveelt wel heel snel. Patricia heeft veel teweeg gebracht. Ik denk niet, dat het heel toevallig is dat al die windhozen, hurricanes, tornado’s vrouwennamen krijgen. Ze brengen wel erg veel teweeg. Het weer is compleet omgeslagen, ook de wind. En dat is dan weer prettig want de 80 kilometer van vandaag ging in 4 uur. Maar koud en nattig. Je zag op diverse plaatsen de wateroverlast, maar allemaal peanuts vergeleken met het echte hurricane gebied. De stad Austin stond blank. Vandaag aangkomen in Silsbee. Niks bijzonders, zij het dat het opzetten van de tent vrij veel moeite kostte. Helaas, helaas, onze talentenshow ging niet door. Echt veel te koud en veel te nat. En dus na de chili con carne naar bed. Een hele middag football kijken en bierdrinken deden zich gelden. Bovendien moest ik om 5 u op om het ontbijt en koffie te regelen. En dan te bedenken dat ik hiervoor veel betaald heb. Om vroeg op te staan, bergen te beklimmen, in de brandende zon en kouwe regen te fietsen. Je gelooft het soms zelf niet. Maar naarmate we de Atlantische Oceaan naderen, word ik trotser en trotser en……………

  • 26 Oktober 2015 - 22:10

    Henk:

    En dan ben je nog steeds in Texas. Morgen zal je wel Louisiana halen. lekker die wind mee dankzij Patricia. Maar of ze wat betreft het water al helemaal is uitgeraasd betwijfel ik. Sterkte de komende dagen, ik zou weer hostels kiezen.

  • 26 Oktober 2015 - 23:25

    Dethmer:

    ...dunner en dunner?
    of ... bruiner en bruiner?
    of ...
    Ik denk dat je trots mag zijn, maar eerst nog wel even een kilometer of wat fietsen.
    Wind mee toegewenst.

  • 27 Oktober 2015 - 00:29

    Jan Drenth:

    Aha, je bent weer op bekend terrein begrijp ik. Aan de ene kant de twijfel aan je verstandelijke vermogens omdat je een hoop geld betaalt om dingen te moeten doen die een normaal mens nog niet doet als hij geld toe krijgt. En aan andere kant de trots omdat je al die dingen toch maar mooi even doet! En beide kanten zijn natuurlijk waar. Oftewel: niets is helemaal waar, en misschien zelfs dat niet...

  • 27 Oktober 2015 - 01:55

    Tjitske:

    Hè, nou had ik me zo verheugd op foto's van de bonte avond! Jij met een fout bloesje (vast oranje) en een vetkuif! Helaas...! Hoorde vanavond dat 10 over rood toernooi op Schiermonnikoog op 15 november wordt gehouden! Dat moet lukken, toch? :-) Schrijf ik je in? ;-)

  • 27 Oktober 2015 - 08:35

    Marina :

    Hey Eddy wat lees ik nou, Klagen uit jouw mond / tekst kom op zeg even een paar dagen minder mooi weer en hup daar komt de klagende nederlander tevoorschijn.
    Terechte trots op jezelf steek daar wat van op. Volgens mij ben je ook wel zelf telerugesteld dat je Andre Hazes optreden niet door kon gaan.
    Vast nog een nieuwe kans maar Nu Hup EFM in de benen. tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 129246

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: