Dag 44 - Reisverslag uit Coldspring, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 44 - Reisverslag uit Coldspring, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 44

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

23 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Coldspring

En jawel hoor. Regen en storm vannacht. Blij dat ik binnen lag. De twee tent mensen hadden heerlijk geslapen. De eigenaar van die toko heeft iets met fietsers en in het bijzonder met fietsers, die deze route rijden. Bij de ingang staat een zelfgemaakt monument van 2 fietsen, die naar het oosten en westen. Naar het oosten (wij dus) schijnt het nog iets meer dan 1200 mijl te zijn en naar het westen meer dan 1800 mijl. Vanmorgen na de regen vertrokken en nooit weer een drup gehad. In Waverley ons second breakfast om daarna reeds om 13.30 op de plek te zijn. Dieper in een bos ben ik nog nooit geweest . Opnieuw een State Park maar met wat minder allure. Wel de bekende zaken als een douche en voedselhaken op hoogte, maar voor de rest niks. Geen wifi. Kortom een dagje zonder dat geleuter. Nog anderhalve dag en we verlaten Texas. Hoewel het gebied van vandaag van Richards naar Coldspring, 45 mijl, erg mooi was. Bossen, meren, vakantiestemming kortom. Maar hier diep in het bos denken wij slechts na over wat we vanavond gaan eten en waar we morgen gaan headen(tja het schijnt een ww te zijn)Oh verrassing:mijn akela biedt mij zijn telefoon als hotspot aan. Dat gezeik van mij over het ontbreken van wifi maakt hem bijna overspannen. Kortom toch weer een hoop geleuter vandaag.....

  • 24 Oktober 2015 - 16:17

    Bert B:

    Dan moet het wel heeel diep in het bos zijn. Toen je een keer moest poepen voor een hardloopwedstrijd in Apeldoorn ging je wel zo mega ver het bos in. Ik dacht die zie ik nooit meer terug. De foto heeft wel wat van de omgeving Apeldoorn. Om daar nou voor naar de USA te gaan. En pas maar op Eddy, in het bos daar wonen ...

  • 25 Oktober 2015 - 09:22

    Marina :

    Akela we doen ons best, onder het lezen kwam al de vraag hoe zo geen wifi hoe kan je dit dan schrijven. Fijn zo'n akela.
    En ik ha dniet gedacht dat je zo verstandige keuze zou maken om binnen te slapen. Zie jou toch meer het avontuur kiezen maar ja een dagje ouder een dagje wijzer.
    Dat boodschappen gedoe houdt je natuurlijk wel bezig maar lijkt me ook vervelend steeds te moeten bekijken of je te eten hebt. Bier lukt altijd wel merk ik steeds weer.
    Ik loop al achter zie ik alweer een dag voorbij snel de volgende lezen heb er nu tijd voor met een uur winst op de klok.

  • 25 Oktober 2015 - 16:37

    Ulrike:

    Dus Eddy, jullie zijn al over de helft. Succes verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 129426

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: