Dag 6 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

15 September 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Een rustig dagje na al die opwinding van gisteravond over woestinomgevng. Een paar doorgewinterde boys konden mij gerust stellen. De beesten zijn banger voor jou dan andersom, schijnt het. Maar de vraag bljft of dat bij al de slangen het geval is.
Vandaag stonden er in het voorbereidingsrondje een paar pittige heuveltjes op het programma. 13 % liefst, dus even naar adem happen en vooral de eerste keer niet als laatste aankomen. Aan meewarige blikken heb ik een broertje dood. Dus ver boven mijnkrachten velle complimmenten in ontvangst genomen. Inde middag gevonden wat ik zocht: een ruime telefoonwinke van AT en T. Een groot bewonderaar van het nederlandse voetbal hielp en voor 30 dollar ben ik nu in de USA bereibaar onder nummer 001 6193411954. Een hele geruststelling want ik was als enige niet bereikbaar. Het netwerk van AT en T schijnt zelfs inde woestijn te werken.
Traditioneel zetten wi vanochtend ons achterwiel in de Pacifc omna 5000 km ons voorwiel inde Atlantische te zetten. Amerikanen houden van dit soort tradities en alsnuchtere Nederlander (!?)doe ik graag mee. Op de foto mijn oerdegelijke Koga tussen al die Amerikaanse fietsen. Het kan beginnen. Vertrek morgen om6.00 uur (!!)..........

  • 15 September 2015 - 09:14

    Joop En Ali:

    Hoi Eddy,
    Wordt het nu een etappewedstrijd of een tourrit? Is de pikorde al vastgesteld? En heb jij nu ook een vlaggetje(Groningen) aan je fiets? Nog even wat betreft het voorbereidingsrondje: dit reed je toch wel met je bagage? Trouwens, hoe lang was de 13% helling, meters of kilometers (miles)?
    Je ziet, we leven echt met je mee! Fijn dat je morgen nu echt kan beginnen met waarvoor je in de USA bent gekomen; fietsen naar de andere kant! Succes.

  • 15 September 2015 - 15:06

    Kirsten :

    Echt leuk om mee te lezen hoe het met je gaat aan andere kant van de oceaan! Succes met een onvergetelijke ervaring.

  • 15 September 2015 - 16:14

    Klaas:

    t Ziet er allemaal puik uit.
    Ik zie nog geen ligfiets.Klopt dat?
    Alle succes.

  • 15 September 2015 - 16:50

    Ali:

    He Eddy,

    Vertel eens wat meer over de dames die meefietsen.

    Liefs Ali

  • 15 September 2015 - 17:18

    Siep Brink:

    Hallo Eddy,

    Nu gaat het echte werk beginnen. Ik hoop voor jou op een prachtige en onvergetelijke rit. Ik blijf uitkijken naar je reisverslagen. Heel veel succes gewenst.

    Siep.

  • 15 September 2015 - 20:09

    Jan Drenth:

    Uit met de pret…
    Kunnen we je trouwens ook appen op dat nummer? Lijkt me wel leuk, dat je straks de hele dag tijdens het leveren van bovenmenselijke prestaties en het lijden van onmenselijke ontberingen steeds wordt gestoord door het bliepen, fluiten, sissen en rinkelen van je telefoon...

  • 15 September 2015 - 21:35

    Jan Hindriks:

    Hallo Eddy,
    Het was even zoeken maar ik heb je gevonden.
    Goed te horen dat alles goed is gegaan tot nu toe. Vond het zelf ook spannend of en hoe de fiets aankwam.
    Straks gaat de tocht echt beginnen: do it one day at a time! EN geniet. Of zoals de Amerikanen zeggen: have a blast.
    Stay safe.
    Jan Hindriks

  • 15 September 2015 - 21:44

    Bert B:

    Nou, let's go. Succes kerel. Yes, you can

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 129524

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: