Donderdag 14 april 2016 - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Donderdag 14 april 2016 - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Donderdag 14 april 2016

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

21 April 2016 | Nederland, Harlingen

Over deze dag kan ik kort zijn. Wat een belachelijke afstand (150 km), wat een idiote wind tegen, die we ook op de Afsluitdijk extra tegenkwamen en ook nog eens een belachelijke route via MIO. In alle eerlijkheid, ik was totalloss,toen ik afstapte in Zurich bij een geweldig mooi, vooral oud hotel,restaurant.
De route ging via Amsterdamen.Zo kon het gebeuren, dat we over de Overtoom en Weteringschans fietsten richting Noord. Het maakte de toch al lange tocht alleen maar beroerder.
En zoals je altijd zult zien, als de een slecht is, is de ander ijzersterk.Siep had een werelddag. Op de Afsluitdijk niet van kop geweest en vaak moest ik hem laten gaan.
Het hotel vergoedt veel. Wat een prachtige zaak.Honderden jaren oud en die sfeer hangt er nog.Een man aan het werk, die ook de keuken deed. Logistiek wat lastig maar ach alle tijd. Even biljarten zorgde voor een gezellige afsluiting. Ook de sliptongetjes tijdens de maaltijd zorgden alvoor veel vreugde.Morgen nog 115 km om daarna weer in mijn eigen bed te slapen met Toos naast me inplaats van Siep. Ook geen verkeerde gedachte.

• 21 April 2016 - 22:13

Dethmer :

Onderdendam is ook aan het biljarten

• 21 April 2016 - 22:15

Bert B:

Wat toch ook een belachelijke hobby. Jammer dat je niet meer kan lopen en ja, dan moet je wat ....
    Goede terugreis en dan lekker weer naar jullie vrouwen. Ze zullen jullie gemist hebben. Wie geeft wie bloemen. Zij jullie vanwege de prestatie of jullie hun omdat ze alleen achter bleven ?

• 21 April 2016 - 23:58

Ulrike:

Jammer. Bijna weer thuis. Vond het weer vermakelijk om te lezen. Een goede laatste dag.

• 23 April 2016 - 01:28

Marina:

En al helemaal in de war 14 april huh
    maar goed nu liggen jullie lekker te snurken morgen nog een stukkie dan is dit avontuur ook weer geweest . Op naar het volgend reisverslag.
    En eerst Zondag middag een heus cultereel programma in on siegnest Dorphuis
    Accordeon concert. Dus tot zondag dan maar.