Zondag 10 april - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Zondag 10 april - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Zondag 10 april

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

10 April 2016 | Nederland, Onderdendam

Vandaag, zondag 10 april 2016, staat in het teken van het vertrek van morgen. Een fietstochtje naar Londen en terug. Vorig jaar startten Siep en ik een traditie om jaarlijks in april een grote stad fietsend te bezoeken. Vorig jaar was dat Berlijn, nu dus Londen. Via Emmeloord, Zandvoort naar Hoek van Holland om na de overtocht naar Harwich naar Londen te fietsen. Daar willen we drie nachten blijven om daarna via Dover weer over te steken naar Duinkerken, waarna we in 5 dagen weer naar het noorden terug zullen fietsen.
Er zal wel weer van alles gebeuren onderweg en daar doen we natuurlijk graag verslag van. Ben namelijk nu al nieuwsgierig naar de hoeveelheid tassen, die Siep aan zijn fiets zal hebben hangen. Hij zou proberen om de voortassen thuis te laten. Ik ben benieuwd. Tot morgen.

  • 11 April 2016 - 14:05

    Marina:

    Ha ja leuk hoor weer een fietstrip met Siep.
    Foto van de bepakte fietsen graag benieuwd wat jullie (Siep) allemaal meeneemt

    Prachtig weer wel een strafe wind maar als jullie die mee hebben gaat het lekker vlot.

    Succes en tot het volgende verslag

  • 11 April 2016 - 21:25

    Henk:

    Hoi Eddy en Siep.
    Jullie zijn vandaag zeker in een keer doorgegaan tot Londen, met de harde N-O wind in de rug snap ik dat wel.
    Veel plezier samen en een fijne tocht, Ben weer benieuwd naar de verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 129115

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: