Zondag 10 april - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Zondag 10 april - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Zondag 10 april

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

10 April 2016 | Nederland, Onderdendam

Vandaag, zondag 10 april 2016, staat in het teken van het vertrek van morgen. Een fietstochtje naar Londen en terug. Vorig jaar startten Siep en ik een traditie om jaarlijks in april een grote stad fietsend te bezoeken. Vorig jaar was dat Berlijn, nu dus Londen. Via Emmeloord, Zandvoort naar Hoek van Holland om na de overtocht naar Harwich naar Londen te fietsen. Daar willen we drie nachten blijven om daarna via Dover weer over te steken naar Duinkerken, waarna we in 5 dagen weer naar het noorden terug zullen fietsen.
Er zal wel weer van alles gebeuren onderweg en daar doen we natuurlijk graag verslag van. Ben namelijk nu al nieuwsgierig naar de hoeveelheid tassen, die Siep aan zijn fiets zal hebben hangen. Hij zou proberen om de voortassen thuis te laten. Ik ben benieuwd. Tot morgen.

• 11 April 2016 - 14:05

Marina:

Ha ja leuk hoor weer een fietstrip met Siep.
    Foto van de bepakte fietsen graag benieuwd wat jullie (Siep) allemaal meeneemt

Prachtig weer wel een strafe wind maar als jullie die mee hebben gaat het lekker vlot.

Succes en tot het volgende verslag

• 11 April 2016 - 21:25

Henk:

Hoi Eddy en Siep.
    Jullie zijn vandaag zeker in een keer doorgegaan tot Londen, met de harde N-O wind in de rug snap ik dat wel.
    Veel plezier samen en een fijne tocht, Ben weer benieuwd naar de verhalen.