Dag 62 - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 62 - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 62

Door: Eddy Buisman

11 November 2015 | Verenigde Staten, Tallahassee

Dag 62
Gisteravond naast ons motel gegeten in opnieuw een familierestaurant en jawel hoor, natuurlijk kunt u een biertje drinken. Geen touw aan vast te knopen. Maar lekker was het wel. Vanmorgen op tijd vertrokken 120 km naar Tallahassee de hoofdstad van Florida. Om 7.15 op de fiets en om 9 uur al 20 mijl gefietst. We rijden een brug, midden in Noord Florida over en hop het was tien uur. Lekker handig die tijdzones in een en hetzelfde land. Nou ja weinig aan te doen, een uurtje kwijt. Ondertussen nu 6 u van Nederland verwijderd. Maar zoals gezegd, een prachtige tocht. Heuvelachtig dat wel, maar droog en duidelijk op weg naar beter weer. En …..prachtige ietwat koloniaal aandoende huizen. Het landschap is beslist niet spectaculair, tikje Veluwe, maar groen en rijk. Morgen schijnt de zon weer helemaal terug te keren, kortom de laatste 6 dagen worden prachtig.
Wat de groep betreft wordt het steeds spannender. Er lopen een paar op hun tandvlees na zoveel weken van huis te zijn. Daar komt dan de ongelukkige manier van leiding geven bij en voor je het weet is het mis. De leider in dit geval is een typische outdoor klasbak die zeker niet op zijn intelligentie en leiders capaciteiten is gevraagd. Zet daar 65 dagen lang een aantal hoog opgeleide mensen bij en het gaat een keer mis. Maar nog 6 dagen moet te doen zijn. Tot nu toe weten we alles nog te sussen. Het is net de echte wereld……..

• 11 November 2015 - 07:17

Tjitske:

Mooi:

morgen schijnt de zon weer
    terug te keren

Wat knap dat het jou zo goed afgaat, 65 dagen omgaan met zo 'n organisator!

• 11 November 2015 - 16:27

Mooi he? Pure poëzie… Je moet het alleen even zien…
    Zoveel hoog opgeleide mensen bij elkaar, die hebben toch helemaal geen leiding nodig. Het wordt pas een probleem als het opleidingsniveau recht evenredig is met de grootte van het ego… Maar ja, dat is toch de grote opgave in het leven, om die verhouding juist om te draaien…
    Dat huis! Prachtig! Even Joe lief aankijken en jullie hebben er een mooi clubhuis bij.