Dag 59 - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 59 - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 59

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

08 November 2015 | Verenigde Staten, Milton

Dag 59
Gisteravond een Amerikaanse avond/middag beleefd waarbij we eerst met de taxi in de stad terechtkwamen om daarna tussen honderden ouderen konden gaan zitten, drinken, eten en luisteren naar singer songwriters. Voor zover ik het kon beoordelen, zat er slechts een enkel talent tussen, want hoewel we hadden afgesproken dat de taxi ons om half 10 zou ophalen, besloten we al om 7 u om daar maar half 8 van te maken. Maar een bijzondere ervaring was het. Zeker toen 2 oudere dames met elkaar begonnen te dansen. Grrrr. Maar het Mexicaanse eten was prima. Terug in het StatePark bleken de neefjes ons op te vreten en was het te warm/benauwd om te kunnen slapen. Dus was het een feest om om half 5 te kunnen opstaan en mijn spullen in te pakken. Vandaag 100 km naar Milton, Florida. Jawel Florida want daar reden we vandaag naar binnen. Onze 8e en laatste staat. Helaas zonder zon, wel 25 graden, maar een prachtige tocht langs het water. Reeds om 2 u in Milton ondanks een enorme spijker in de achterband van Barry. Ik vond het ook wel tijd worden dat iemand anders lek zou rijden. Vandaag ook boodschappendienst, maar koken was er niet bij. Pizza opgehaald, morgen ontbijten in de campingwinkel, dus alleen de lunch verzorgen. Morgen gaat het de hele dag regenen is voorspeld. Kan me niks schelen. We zijn er bijna……….

  • 08 November 2015 - 08:19

    Dethmer:

    Misschien leuk om aan die bejaarden-reisclub te leren: "we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal"

  • 08 November 2015 - 12:41

    Bert B:

    je had best even mee kunnen dansen ..... Vwb de leeftijd had het wel gekund, toch ? Vwb betreft jouw danskwaliteiten, Grrrr

  • 08 November 2015 - 13:55

    Jan Drenth:

    Echt een uitgelaten feestclubje zijn jullie niet hè?
    Maar ja, dat heb je vaker met 'mensen met een missie'… Mijn grootvader zei altijd: 'Mensen met een missie daar moet je een beetje mee oppassen. Die hebben geen lol, die hebben een missie'.
    Hoe krijgt iemand trouwens zo'n enorme spijker in z'n band! Lijkt wel een extra spaak...

  • 08 November 2015 - 22:16

    Henk:

    Grappig om terecht te komen tussen honderden ouderen. Bedoel je dan 90 plussers of gewoon leeftijdgenoten?
    Neefjes mag ik nooit zeggen van Hella, dat zijn waarschijnlijk muggen of vliegen.

  • 08 November 2015 - 23:47

    Tjitske:

    Kanjer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 128977

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: