Dag 36 - Reisverslag uit Kerrville, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 36 - Reisverslag uit Kerrville, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 36

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

16 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Kerrville

Dag 36

Vandaag naar Kerrville. Slechts 55 mijl. Is 85 km. Maar…. De camping af , links af en een bult van 11 procent. Zonder enige warmingup dodelijk. Veertig minuten later was ik op de top. Dodelijk. Daarna een schitterende weg naar Kerrville via Hunt. Op en af en meestal was de volgende heuvel net niet te nemen met de snelheid van de vorige afdaling. Ik geef toe. Ik ben langzamerhand gesloopt. Morgen nog weer eens 70 mijl en dan zaterdag bereiken we Austin na nog eens 45 mijl. Maar dan het grote genieten in Austin. Vandaag in Kerrville. De camping was erg moeilijk te vinden, maar de plaatselijke bikeshop legde het ons perfect uit. Uit dankbaarheid kocht ik een nieuwe fietsbroek en een Texas shirt, dat de kleuren rood wit en blauw kent. Hun vlag. Mijn langdurige aanwezigheid in Texas verdient een shirt. Bovendien 2 dagen in dezelfde broek fietsen is niet aan te bevelen. Mijn kruis ziet er uit als een zadel dan. Morgen dus in het rood wit blauw. Een foto waard. Ik schrijf dit om 19.30 in een restaurant in de buurt van de camping. Wachtend op mijn maaltijdsalade, besteld bij een prachtige dame. Morgen opnieuw vroeg op. Ontbijt om 7 u. Vertrek om 8 u. Opnieuw een dag van op en af. Kijk op Google Earth en verbaas je. Een prachtig land, maar gewoon te groot…….

• 16 Oktober 2015 - 09:10

Marina:

Het blijft klimmen en soms afzien maar dan onderga je ook wat, ik zit nu achter mijn PC weg te lopen voor de boekhouding haha. WOGgen.
    Maar desalniettemin ik geniet elke keer van jev erhalen en ben erg benieuwd naar je outfit op de foto. Ik kijk af en toe naar de landkaart en ben dan nog meer onder de indruk als dat ik al ben van je verhalen tjonge wat een afstand.
    Volgens je vehaal ben je er ook wel heel erg aan toe om even een paar dagen Rsut te pakken.
    Ik blijf nieuwsgierig naar je update's

• 16 Oktober 2015 - 16:16

Dethmer:

"mijn kruis ziet er uit als een zadel dan"; dat lijkt me ook een foto waard!
    Zet hem op Eddy; ik zie al weer een stukje voor de Nijjoarsveziede op 8 januari 2016!

• 16 Oktober 2015 - 22:06

Jan Drenth:

Het beste hotel in Austin: Hampton Inn & Suites at The University / Capitol… Jullie zullen wel weer lekker basic in een of ander gribus campinkje gaan zitten, maar ik zou zeggen: doe es gek… Leg het maar even aan Joe voor…
    Dat kruis dat er als een zadel uitziet: is dat het kruis van die fietsbroek of het kruis van Eddy? In beide gevallen een foto waard, zou ik zeggen...

• 17 Oktober 2015 - 04:13

Tjitske:

Hilarisch, er is niemand meer in Nederland die rood, wit, blauw of oranje durft te dragen! :-)