Dag 21 - Reisverslag uit Silver City, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Silver City, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

30 September 2015 | Verenigde Staten, Silver City

Oh wat een fantastische hang-out dag. Gisteravond gekookt voor iedereen. Wat niet te moeilijk was. Onze Joe met zijn grote bek en vele geld wenste niet in zijn tent te liggen en huurde een complete woning voor 2 dagen, waar hij resideerde. Een mooie keuken zorgde er voor dat we gemakkelijk ons avondmaal konden maken. Mijn taak samen met Bob was ook het ontbijt, maar door onze rustdag redde iedereen zichzelf. En dus vanmorgen om 9.00 met Bob aan het ontbijt inderdaad een restaurant in SilverCity. Daarna mijn fiets vertroeteld, lunch in een ander restaurant en een beetje sightseeiing in town. SilverCity is een van die wildwest stadjes, waar het zilver werd gevonden. Een hoofdstraat met winkeltjes en daar omheen brede wegen voor de hoeveelheid auto's. Ik telde vanmorgen 2 fietsers. De komende drie dagen schijnen we geen winkel meer tegen te komen en moeten we ons voedsel hier inkopen en meeslepen. Bovendien gaan we naar bijna 3000 meter. Je merkt de hoogte vooral s'nachts waar je je slaapzak weer nodig hebt vanwege de kou. Overdag gewoon 35 graden en geen wolkje. Wat je verder merkt gedurende deze tocht is dat iedereen beter gaat fietsen. De verschillen worden.kleiner. Overigens veruit de beste fietsers zijn de beide vrouwen Claudine en Christi. De laatste is erg ervaren en leidt volgend jaar de TransAm, de tocht der tochten van Williamsburg aan de Atl. Oceaan tot Astoria aan de Pacific. 7500 km in 93 dagen. Jawel. Mijn volgende droom.......

  • 01 Oktober 2015 - 10:02

    Marina:

    Ha Ha die Dromen ven Eddy, fijn dat je zo'n suiker oompje erbij hebt heerlijk goed slapen stromend warm water en Luxe koken jawel Eddy heeft het verdiend toch??

    Groet en op naar de 3000 meter

  • 01 Oktober 2015 - 18:31

    Jan Drenth:

    Die Joe mag ik wel… Lijkt me een verstandige man. Afzien als het moet, genieten als het kan. Niet dat hardlinerige 'echte bikkels' gedoe, maar auto's en huizen gebruiken als ze voorhanden zijn. Zou me niet verbazen als hij ergens verderop in de tocht nog meer van dit soort acties in petto heeft. Leuk zwembadje, goede restaurants, prima hotels, auto's met chauffeur, dragers, privé bediendes… Nee, zo wordt het dan toch nog een beetje vakantie… Prima kerel!
    Die Christi lijkt me andere koek…
    En ik ben eigenlijk een beetje bang, dat je Christi leuker vindt dan Joe… Dom, dom, dom..!
    Wat wordt het daarna? Drie maal de wereld rond? Mars?


  • 05 Oktober 2015 - 04:09

    Tjitske:

    Droom of prestigedrang?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Man, getrouwd met Toos, opa van 6 kleinkinderen met als passie fietsen sinds mijn pensionering. Inmiddels al talloze fietsreisjes naar Frankrijk, Spanje en Italië, Vietnam, Laos, Cambodja, Nw Zeeland en de VS gemaakt. Ook samen met Toos fiets ik graag, waarmee ik één lange tocht heb gemaakt naar Rome. Gelukkig krijg ik alle gelegenheid deze hobby alleen of met vrienden te beoefenen. Na 40 jaar onderwijs, dat een prachtige periode was, zit ik nu in een fase waarin ik nog slechts leuke dingen doe.

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 129124

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 26 Augustus 2023

Fietskampeervakantie met de tweeling Pim en Kas

04 Mei 2023 - 01 Juli 2023

Ronde van Spanje

13 Mei 2022 - 22 Mei 2022

2 Rondje Nederland

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Rondje in Europa

12 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam - Laos - Cambodja

22 September 2017 - 20 September 2017

Grand Canyon USA

09 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Nieuw-Zeeland

11 April 2016 - 23 April 2016

Rondje Londen

10 September 2015 - 21 November 2015

Van Californië naar Florida (VS)

Landen bezocht: