Dag 13 - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

23 September 2015 | Verenigde Staten, Phoenix

Gearriveerd in Phoenix. Zonder regen, zonder storm dat allemaal voorspeld was. Makkie vandaag. 100 km naar beneden. 5.30 op de fiets, 11u in ons hostel. Vandaag als eerste. Tja ook hier lopen competitieve elementen rond, die mij moeiteloos kunnen uitdagen. Nog een paar dagen Arizona en dan....New Mexico. Ik probeer vandaag veel foto's.

• 23 September 2015 - 08:37

Ulrike Rusthoven :

Hoi Eddy,

dat is ook een keer lekker een makkelijke dag. En nu een rustdag. Geniet ervan. Maar wat doe je met de rest van de dag, als je om elf uur al arriveert? Fiets controleren /repareren en de omgeving verkennen?

Groetjes Ulrike

• 23 September 2015 - 14:04

Jan Drenth:

'5.30 op de fiets'… Het staat er zo laconiek, maar het roept bij mij een grote huivering op. Wel eens van 'lekker uitslapen' gehoord? Dat kan, zeker als je om 11.00 uur al op de plaats van bestemming bent.
    Die foto van die twee stakkers op de fiets naast die snelweg..! Dat wens je toch niemand toe…
    En ik zie op een andere foto dat ze daar in Phoenix ook vluchtelingenkampen hebben, net als wij in Europa. Giro 555… Geeft gul..!
    Hoe is het trouwens met je mede reizigers? Al uitvallers? Iedereen nog happy? Allemaal even aardige mensen of zitten er ook klootzakken tussen? Onderlinge verhoudingen goed of Utopia-achtige kibbelpartijen?

• 23 September 2015 - 21:28

Bert B:

het lijkt welhaast een makkie. Nog geen 20 km/u. En inderdaad wat doe je de rest van de dag. Mis je Toos al een beetje. Let wel op hè. Ledigheid is des duivels oorkussen. Zet 'm op Eddy.

• 24 September 2015 - 08:44

Marina:

Hey die Eddy, ik raakte achterop en wilde pas reageren als ik alles gezelzen heb
    ik ben bijna bij, nog 1 dag te lezen jouw rustdag in Phoenix . Die kan ik zo nog lezen maar kan niet meer wachten met reageren. Op facebook zie je ook af en toe voorbij scheuren ik vind het gewoon geweldig en als altijd heerlijk gewoon onderweg zijn.
    Ik zit weer aan het scherm gekluisterd, een heel avontuur wat je tot nu glansrijk doorloopt.
    Tjonge je doet het toch maar, ik lees ook de reacties met vragen die ik ook heb dus stel ze niet en lees ze later.
    Phoenix, die foto's dat roept herinneringen op was daar in 2006 een auto gehuurd om naar het noorden te rijden en toen vond ik het al een heel vervelende snelweg dus ik snap je huiver naast die vrachtwagens. Maar het is er ook héél mooi en zeker anders dan hier dus Geniet van alle indrukken.