Voorbereiding - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

19 Augustus 2015 | Nederland, Onderdendam

Zoals bekend vertrek ik op woensdag 9 september naar de VS, naar San Diego Californië om precies te zijn. Daar wacht een groep Amerikanen, Canadezen en een Australiër om samen van San Diego naar St Augustin Florida te fietsen. Van die fietsreis hoop ik zo nu en dan verslag te doen, opgesierd met wat foto's. Tot dit jaar gebruikte ik daarvoor de website www.fietsenmeteddy.nl. Daar ben ik vanaf nu mee gestopt. Ik heb me aangemeld bij waarbenjij.nu en vanaf deze reis zal ik mijn verslagen dus doorgeven via http://fietsenmeteddy.waarbenjij.nu . Mocht je op de hoogte willen blijven van de keren dat ik wifi tegenkom en dus iets kan plaatsen, moet je je op de nieuwsbrief abonneren. Dat gaat heel gemakkelijk op de site.
Nog drie weken en dan is het zover. De spullen worden bijeengescharreld, die mee moeten, ik bedenk me telkens weer nieuwe zaken en ik begin steeds nerveuzer te worden bij de gedachte of mijn bagage, mijn fiets en ik wel tegelijk zullen aankomen in San Diego. Meestal gaat dat goed natuurlijk..............
Mijn reisgezelschap bestaat uit 10 Amerikanen, 2 Canadezen en een Australiër van Tasmanië. Tien weken lang betekent dat geen Nederlands. Inmiddels begint het contact tussen al die mensen op gang te komen en op zich is dat een leuke manier om je voor je bereiden. De groep zal bestaan uit 11 mannen en 3 vrouwen in de leeftijd variërend van 55 - 68 jaar. En als ik het zo lees, dan is iedereen super voorbereid op deze van 4500 km. Wel ontstaat er al enige ongerustheid over een orkaan El Nino die volgende maand in dat gebied KAN losbarsten, maar laat ik daar nu al niet nerveus over worden. De akela schreef dat we kunnen rekenen op 40 graden tot - 8. Kortom het wordt een avontuurlijk tochtje.

• 20 Augustus 2015 - 12:43

Johan Hartsema:

Eddy, ik wens je veel plezier en veel sterkte met je bijzondere reis. Geniet ervan. Kom veilig aan in Florida en vertel veel mooie verhalen. groeten, Johan.

• 21 Augustus 2015 - 21:13

Veronica En Jan:

Ja, Eddy we volgen je avonturen nog steeds. Beschrijf je reis uitgebreid zodat we op grond daarvan kunnen besluiten of die tocht ook iets voor ons is. Heel veel plezier en veel doorzettingsvermogen toegewenst. groeten Veronica en Jan

• 23 Augustus 2015 - 19:08

Joop En Ali:

Wij zullen je weer met veel plezier en nieuwsgierigheid gaan volgen!

• 24 Augustus 2015 - 19:27

Siep Brink:

Hallo Eddy,
    Je moet het deze keer alleen doen. Je hebt echter al vaker bewezen dat je dit aan kunt. Een prachtige en onvergetelijke reis toegewenst mede namens Hennie. We zullen jou volgen en waar nodig aanmoedigen.
    Groeten: Siep Brink.

• 27 Augustus 2015 - 18:25

Klaas Breeksema:

Spannend en speciaal avontuur. Ik volg je met grote interesse .Ik houd het voorlopig bij de 121 km van de Mollema-tocht.(was wel heel leuk trouwens).
    Veel plezier en sterkte.

• 06 September 2015 - 16:15

Jan Tebbens:

Hoi Eddy, allereerst gefeliciteerd met het jaartje erbij. Voor deze bijzondere en lange reis wens ik je veel plezier en sterkte toe. Geniet ervan. Ik hoop je weer in goede gezondheid terug te zien.
    hartelijke groet van Jan Tebbens